ماجرای شباهت چهره یک ساواکی با پدر مهران غفوریان + عکس هدف مصر از ساخت سریال «حشاشین» چه بود؟ نقش‌آفرینی ادریس‌البا در فصل دوم سریال «هواپیماربایی» آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) «ساعت صفر» رضا رشیدپور چه زمانی پخش می‌شود؟ «مست عشق» در صدر گیشه سینمای ایران آنتونی هاپکینز در «پادشاه کاونت گاردن» «مست عشق» همچنان در حال رکوردزنی | آمار پرفروش‌های سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار و رایزنی حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران | تاکید بر گسترش همکاری فرهنگی عراق و ایران تأکید هیأت رسانه ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه ای مشترک» مهدی پور: نزدیکی فکری، سیاسی و رسانه ای بین ایران و عراق در موضوع غزه، از قله های پیوند دو کشور است وزیر ارشاد در پیامی درگذشت عیسی بخشی، هنرمند موسیقی خراسان شمالی، را تسلیت گفت تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم
سرخط خبرها

تشکیل ستاد رسانه‌ای جشنواره‌های فجر با دستور وزیر ارشاد

  • کد خبر: ۲۰۸۰۲۸
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
تشکیل ستاد رسانه‌ای جشنواره‌های فجر با دستور وزیر ارشاد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور تشکیل ستاد رسانه‌ای جشنواره‌های فجر و رویداد‌های وزارت فرهنگ توسط مرکز روابط عمومی وزارتخانه را صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز محمدمهدی اسماعیلی دستور تشکیل ستاد رسانه‌ای جشنواره‌های فجر و رویداد‌های وزارت فرهنگ توسط مرکز روابط عمومی وزارتخانه را صادر کرد.

این دستور محمدمهدی اسماعیلی با هدف هم‌افزایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رسانه‌ها و اهالی رسانه صورت گرفته است. بر این اساس، تسهیل در دسترسی رسانه‌ها به اخبار موثق و یک‌دست و توزیع مناسب محتوا و خبر از دیگر اهداف این دستور به‌شمار می‌رود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های پیش‌روی فجر گفت: در حال حاضر هر جشنواره‌ای ستاد اجرایی مرتبط با خود را دارد، اما باید با ستاد اجرایی جشنواره‌های فجر در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم‌افزایی و همکاری صورت گیرد تا با راهبری بهتر، کاری در شان و متفاوت نسبت به دوره‌های گذشته انجام شود.

از آنجا که روابط عمومی مستقل با بهره‌گیری از روش‌های مناسب ارتباطی، تبلیغاتی، سمعی و بصری می‌تواند ابزار مناسبی برای دست‌یابی به اهداف مورد نظر و شفافیت در ارایه اخبار و اطلاعات ایجاد کند، همکاران رسانه‌های مختلف نیز با توجه به این دستور می‌توانند موضوعات و پرسش‌های مورد نظر خود درباره جشنواره‌های مختلف این دوره را از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان روابط عمومی جشنواره‌ها پی‌گیر باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از این نیز در نشست‌ها و جلسات مختلف بر شفافیت ارتباط با رسانه‌ها و دسترسی سهل و آسان به اخبار و گزارش‌های فرهنگی و هنری مرتبط با این وزارتخانه تاکید کرده و گفته بود در وزارت فرهنگ ارتباط ویژه‌ای با رسانه‌ها برقرار است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->